westhighlandway.reismee.nl

3e wandeldag.

Vandaag gaan we van Balmaha naar Rowerdennan, een makkelijke wandeling van ong 12 km.

Gisteravond na het eten hier naar onze kamer. Aangezien er 2 houten stoeltjes staan maar op bed gaan liggen. Ik viel in slaap en tot na 7 uur geslapen. Had een lange nacht ook wel nodig. Vanaf de overtocht tot gister elke nacht niet zo goed geslapen en heb dit gelukkig vannacht ingehaald.
Na 9 uur vertrokken met een zonnetje en toch al warme temperaturen.

Eerst een heel stuk langs het Loch en daarna de bos in, met een welkom van de midges. Gelijk beide maar ingespoten. Ik ben benieuwd of het werkt.

Op de route hebben we 4 klimmetjes gehad, de wandeling viel dus mee.

Zeker omdat we veel door het bos liepen daardoor hadden we geen last van de zon.

Om 2 uur waren we in het hotel en konden gelijk op de kamer om te douchen.

Daarna was het dan toch weer tijd voor ons koud drankje. Deze keer met mooie zicht op het Loch.

1e keer last van de midges. Maar de Avon spray heeft geholpen, niet 1 keer gebeten.

Weer : zonnig en max 24 graden.