westhighlandway.reismee.nl

4e wandeldag.

Van Rowerdennan naar Iverarnan.

Aangezien we vandaag 24 km gaan lopen op tijd uit bed en om 8 uur aan het ontbijt.

Net voor de start ons goed ingesmeerd tegen de midges en van start gegaan.

Heel veel door het bos gelopen en veel midges gezien. Ook stukken langs het Loch. Heel relaxte wandeling, tot de lunch. In de voormiddag heel veel midges, maar gelukkig weer niet gestoken.

Op de helft eigen meegenomen lunch gegeten in Inversnaid bij het hotel en de waterval.

Na de lunch begon het pittigere werk qua wandelen. Veel klauteren, kijken waar je je voeten zetten.

Vermoeiender maar ook wel leuk. De zon begon vanmiddag goed te schijnen en met de inspanningen samen was het goed warm.

Daarom toen we om half 4 aan kwamen bij de Inn was een koele douche erg lekker. En natuurlijk het koude biertje daarna en dat in de oudste pub van Schotland.

We blijven hier 1 dag langer. We houden 1 dagje rust, we zijn tenslotte op vakantie. En ons lichaam vindt dit helemaal niet erg.

Tijdens onze hele wandeling hebben we de zon van achter. Wat echt heerlijk is dan als je hem pal op je gezicht hebt.

Midges : vanmorgen goed aanwezig, vanmiddag rustiger.

Het weer : 24 graden en droog.

Leo & Anja Roodakker

Wat een heerlijke temperatuur. Niet verwacht. Succes vandaag, het wordt klimmen voor jullie getrainde benen en genieten van de vergezichten.

miranda jongh de

Ik was vergeten te schrijven dat we vandaag een rustdag hebben, we hebben tenslotte vakantie.

Jan en Sonja van der Staak

Fijn dat de Avon goed werkt.??

miranda jongh de

Hoi Jan en Sonja, wij ook. Hoeven we niet met zo'n gaas over ons hoofd te lopen of jeuk te hebben.

Tanja

Zo dat is een flinke wandeling maar supermooi daar!
Rustdag strak plan, moet niet op werken gaan lijken ;-)

miranda jongh de

@Tanja : Echt niet, we hebben tenslotte nu altijd vakantie.