westhighlandway.reismee.nl

2e rustdag

Aangezien we op vakantie zijn, en weer 3 dagen achter elkaar hebben gelopen, hebben we vandaag weer een rustdag.

Dat betekend niet te veel doen.

Het hotel waar we nu zijn is best wel een duur hotel. Maar dit betend ook : goede bedden en goed eten.

Vanmorgen weer eens automaten koffie op, of tewel dubbele espresso. Heerlijk sterke koffie, want normaal is het warm water met een smaakje. En omdat we toch niet lopen er 1 extra genomen. Als we een wandeldag hebben drink 1 bakkie koffie bij het onbijt om niet te hoeven plassen bij het lopen. Diegene naast ons hoorde dat we daar erg van onze koffie genoten.

Daarnaast had ik vanmorgen voor de eerste keer Haggis, een traditioneel schots gerecht.

Haggis = black pudding = bloedworst.

Haggis bestaat uit Schapenhart, Schapenlong en Schapenlever.

Bloedworst : bloed, vel, spek en kruiden.

Maar ik vindt dat ze ongeveer het zelfde proeven.

Van lezers op facebook lazen we dat er herten hier rond moesten lopen en vanmiddag hier 1 voor het hotel gespot.

Verders wat spelletjes gedaan en John heeft heerlijk in bad gelegen.

Morgen gaan we 14 km lopen en overmorgen ons laatste stuk naar Fort William.

Weer : zonnig en 23 graden.