westhighlandway.reismee.nl

9e en laatste wandeldag.

Onze laatste wandeldag van de West Highland Way.

Van Kinlochleven naar Fort William.

Een afstand van bijna 25 km.

De laatste wandeldag. Om 7 uur stond de wekker, half 8 ontbijt, broodjes en kaas gekocht en om kwart over 8 begonnen we. We begonnen met een klim van 250 meter,

daarna alleen maar recht door, je zag waar je heen ging lopen, en na een bocht zag je weer een heel stuk pad voor je. Waren dus hele lange paden.

Net na 12 uur, toen we net over de helft waren, het broodje met kaas op.Daarna de andere helft, lange paden af en toe een klimmetje en dan lopen we eindelijk Fort William binnen.

We hebben het gehaald.

Het weer : 18 tot 20 graden, half bewolkt.

Geen last van midges of steek vliegen.

Wat hebben we genoten van de West Highland Way. Alleen maar met een lach op ons gezicht gelopen.

Alles was goed geregeld, goede overnachtingsplekken (bedden mochten op sommige plekken wel een nieuw matras hebben). Koffer vervoer was helemaal goed geregeld. Geboekt bij wandelvakanties.com.

Straks een biertje op de afloop. Morgen met de trein terug naar Milngavie waar onze auto staat. Dan rijden we naar Glasgow waar we 2 nachten verblijven en de stad gaan ontdekken.

Speciale dank aan John, mijn man, die heeft heel de WHW de rugzak gedragen zodat ik niks hoefde te dragen. Topper.

Annette

Leuk om met jullie mee te gaan, prachtig om alles te zien.
Ben trots op jullie ?

Tanja

Oehhh dat zijn zeker lange enden zeg! Maar wat mooi en hoe top dat jullie dat toch maar mooi gedaan hebben saampjes!

miranda jongh de

Dank je wel Annette en Tanja

Paula

John je bent een topper

John

Dankjewel Paula (wist ik al ?)